Lab Vacuum Mixer Laboratoriu di vacuum mixer

Breve Des:

Vacuum Chamber: Hè a funzione più prominente di un laboratoriu di vacuum mixer.Questa camera crea una pressione negativa chì sguassate e bolle d'aria è elimina i vuoti, risultatu in una mistura più uniforme è senza bolle.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

E caratteristiche di un laboratoriu di mixer à vacuum

titre-section

Vacuum Chamber: Hè a funzione più prominente di un laboratoriu di vacuum mixer.Questa camera crea una pressione negativa chì sguassate e bolle d'aria è elimina i vuoti, risultatu in una mistura più uniforme è senza bolle.
2. High Mixing Precision: u laboratoriu di mixer in vacuum sò pensati per furnisce una mistura consistente è precisa di materiali, cù parametri specifichi di mistura programabili per risponde à i bisogni di l'utilizatori.
3. Versatilità: u laboratoriu di vacuum mixer sò strumenti versatili chì ponu esse aduprati per mischjà una larga gamma di materiali, da liquidi viscosi à polveri.
4. Interfaccia faciule d'utilizazione: una interfaccia d'utilizatore ben cuncepita rende u funziunamentu di u laboratoriu di u vacuum mixer faciule è simplice.

5. Funzioni di sicurezza: u miscelatore di vacuum di u laboratoriu hè cuncepitu cù parechje caratteristiche di sicurezza per assicurà a sicurità di l'operatore, cumpresa l'arrestu d'emergenza, a prutezzione di l'over-voltage, è a putenza automatica.
6. Efficient Mixing: u laboratoriu di u vacuum mixer sò pensati per mischjà i materiali in modu efficiente è efficace minimizendu u tempu è u sforzu necessariu per mischjà un voluminu di materiale.
7. Compact Design: U disignu compactu di miscelatori di vacuum salva un spaziu di laboratoriu preziosu mentre furnisce ancu un mischju di alta qualità.
8. Mantenimentu bassu: Strumenti di laboratoriu di vacuum mixer anu un esigenza di mantenimentu bassu, minimizendu i tempi di inattività è mantenendu u laboratoriu in u funziunamentu.

Introduzione di u sistema

titre-section

Lab Vacuum Mixer hè l'ultimu mudellu cuncepitu è ​​​​sviluppatu da i nostri tecnichi chì utilizanu l'ultima tecnulugia tedesca secondu e esigenze di u mercatu cinese.Lab Vacuum Mixer hè adattatu per mischjà, mischju, emulsificazione, dispersione è omogeneizazione di liquidi di bassa viscosità in u laboratoriu.Pò esse largamente utilizatu in emulsificazione di crema, oliu è acqua, reazzione di polimerizazione, dispersione di nanomateriali è altre occasioni, è ancu in i posti di travagliu speciali necessarii da esperimenti di vacuum o pressione.

Lab Vacuum Mixer hà e caratteristiche di struttura simplice, bassu voluminu, pocu rumore, funziunamentu liscia, longa vita di serviziu, operazione faciule, facilità di pulizia, installazione è disassemblamentu, è mantenimentu convenientu.

1, paràmetri tecnichi principali

titre-section

Putenza di u mutore di agitazione: 80--150 W

Tensione nominale: 220 V / 50 Hz

Gamma di velocità: 0-230 rpm

A viscosità di u mediu applicabile: 500 ~ 3000 mPas

Corsa di elevazione: 250---350 mm

A quantità minima di agitazione: 200---1.000 ml

Volume minimu di emulsificazione: 200---2.000 ml

Carica massima di travagliu: 10.000 ml

Temperature di operazione massima permessa: 100 ℃

Vacuum permessu: -0.08MPa

Materiale di u materiale di cuntattu: SUS316L o vetru borosilicatu

A forma di elevazione di u coperchio di u bollitore: elevazione elettrica

Forma di rinviu: flip manuale manualmente

2, u prucessu di funziunamentu di u laboratoriu di miscelatori di vacuum

titre-section

1. Prima di apre a scatula, verificate se a lista di imballaggio, u certificatu di qualificazione è l'accessori attaccati sò cumpletu, è se l'equipaggiu hè dannatu durante u trasportu.
2. Laboratoriu mixer vacuum deve esse piazzatu horizontally è strittu tilted, altrimenti l 'equipaggiu hè propensu à pruducia risonanza o funziunamentu anormali durante u funziunamentu.
3. Pigliate l'equipaggiu fora di a scatula è mette nantu à a piattaforma pre-arranged per preparà a macchina di prova.Laboratoriu mixer vacuum hè statu aghjustatu è stallatu in a pianta pruduzzione, è ci vole à esse amparatu à upirari in situ.
4. Prima liberate a pinza è l'articulazione di u coperchiu, è dopu appughjà u buttone di risalita nantu à u pannellu di cuntrollu nantu à l'armadiu di cuntrollu elettricu, u coperchio si alzarà, si alzarà à a pusizione limite si ferma automaticamente.
(2).À questu tempu, appughjà u buttone di goccia nantu à u pannellu di cuntrollu, è a tapa scenderà à una velocità uniforme, cusì chì a tapa hè vicinu à l'anellu di pinza, è poi stringhje a pinza.
3. Avà mette a manette di cuntrollu di a velocità di u mutore di mischju nantu à u pannellu di cuntrollu in a pusizione "0" o off, dopu inserisci u plug di a macchina di emulsificazione in l'alimentazione, mette u manicu di cuntrollu di velocità di u mutore di emulsificazione in u " 0" o "off", è a preparazione di teste hè finita.
4. Quandu facia l'esperimentu, duvemu attente à se a pusizione cintrali di u reattore è l'elica di mischju deviate.In circustanze normale, a cumpagnia hà currettu è fissatu a pusizione centrale di u reattore è l'elica di mischju.
Solu per impedisce l'equipaggiu in u prucessu di trasportu da l'impattu è altre cundizioni anormali.Dopu chì l'elica di mistura hè posta in u reattore, u mutore di agitazione hè iniziatu à bassa velocità (à a più bassa vitezza di u mutore), è a pusizione di coordinazione di u bollitore di reazione è u coperchio di a caldaia hè aghjustata finu à chì l'elica di agitazione pò operare in modu flexible. u reattore, è tandu u clamp serratura hè strettu.
Per ogni esperimentu, assicuratevi chì u reattore hè situatu nantu à l'anellu di u caldu è hè chjusu prima di l'esperimentu.

3, corsa pilota per u laboratoriu di miscelatori di vacuum

titre-section

1. Prima di principià a macchina, pruvà a macchina cù l'acqua pulita, pour u marinaru in u cilindru di misurazione equipatu di 2--5L d'acqua in u bollitore di vetru, osservate a pusizione cintrali, è stringhje u clip di serratura.
2. Aghjustate a maneta di cuntrollu di a velocità à a pusizioni di a più bassa velocità, apre u buttone di putenza di u mutore, è fate attenzione à a rotazione di l'elica di mistura in u caldu di reazione.Se ci hè interferenza trà u prucessu di rotazione di l'elica di mistura è u muru internu di a caldaia di reazzione, hè necessariu aghjustà a pusizione centrale di u bollitore di reazione è l'elica di mistura di novu finu à chì l'elica di mistura gira in modu flessibile.
3.Adjust a vitezza di u mutore, fate a vitezza di u mutore da lentu à veloce, è cumincianu a cunfigurazione aleatoria di a macchina di emulsificazione, fate u travagliu à u stessu tempu, osservate a mistura di u nivellu di liquidu in u caldu di reazzione.
4. In u prucessu di funziunamentu, s'ellu ci hè un swing seriu intornu à l'elica di mischju, u sonu di l'equipaggiu hè anormale, o a vibrazione di tutta a macchina hè seriu, deve esse piantu per l'ispezione, è poi cuntinuà à curriri dopu. u difettu hè sguassatu. (Se u difettu ùn pò esse eliminatu, cuntattate u dipartimentu di serviziu post-vendita di a cumpagnia in tempu)
5. Quandu u mutore di stirring gira à bassa vitezza, u ligeru sonu di attritu serà emessu trà a piastra di muru di scraping è a caldera di reazione, chì hè un fenomenu normale.L'equipaggiu ùn funziona micca in modu anormale.
6. Dopu à u travagliu di labburatoriu mixer vacuum, s'ellu ci vole à lascià u materiale in u kettle, u fondu di u caldu di l'equipaggiu cù a valvula di scaricamentu, poi chjappà direttamente a valvola di materiale aperta.
7.During u prucessu di curriri, s'è u labburatoriu mixer vacuum hè corsa nurmalmente, si pò esse furmali messe in usu in u futuru spirimenti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi